Kampania wyborcza w internecie

SERGIUSZ TRZECIAK CONSULTING

  • Rok wydania: 2025
  • Format: 145 x 205 x 12 mm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
39,69 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,69 zł



Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy. Kampania wyborcza w internecie to niezastąpiony przewodnik dla kandydatów, którzy chcą wykorzystać potencjał mediów społecznościowych, by skutecznie dotrzeć do swoich wyborców i zdobyć ich poparcie. Dzielę się w niej swoją wiedzą i doświadczeniem, aby pomóc politykom osiągnąć sukces w wirtualnej przestrzeni. Książka ta oferuje kompleksowe podejście do prowadzenia kampanii w social mediach, rozpoczynając od budowania silnej obecności online i identyfikowania kluczowych platform, które najlepiej pasują do celów kampanijnych. Omawiam również strategie tworzenia angażującej treści, budowania społeczności, wykorzystywania reklamy online oraz monitorowania i analizowania wyników. Zrozumienie zasad działania poszczególnych platform, technik targetingu reklamowego oraz skuteczne zarządzanie kryzysowe są kluczowymi elementami omawianymi w tej książce. Kampania wyborcza w internecie to niezbędne źródło informacji dla każdego kandydata, który pragnie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do osiągnięcia sukcesu w wyborach. Dzięki praktycznym wskazówkom i konkretnym przykładom, ta książka stanowi nieocenioną pomoc w skutecznym planowaniu i realizacji kampanii online. Z moich szkoleń i doradztwa skorzystało dotychczas kilka tysięcy kandydatów, wśród nich około trzystu parlamentarzystów z różnych krajów oraz tysiące wójtów, burmistrzów, prezydentów i radnych różnych szczebli. Pracowałem nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach Europy, Azji czy Afryki Północnej, gdzie jako konsultant i trener OBWE oraz innych organizacji międzynarodowych pomagałem budować i rozwijać partie polityczne oraz kształcić liderów politycznych i kandydatów startujących w wyborach.

Producent:
Sergiusz Trzeciak Consulting
Nowy Świat 61/ 1
00-042 Warszawa ()
tel:
email: www.trzeciakconsulting.com


Szczegóły

Tytuł: Kampania wyborcza w internecie
Autor: Sergiusz Trzeciak
Wydawnictwo: SERGIUSZ TRZECIAK CONSULTING
Kod paskowy: 9788396805027
ISBN: 978-83-968050-2-7
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 204
Format: 145 x 205 x 12 mm
Oprawa: miękka

Recenzje