W niniejszej książce Autorzy omawiają problematykę efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a druga - wybrane uwarunkowania efektywności marketingu. Takie ujęcie umożliwia poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, od czego i od kogo zależy efektywność marketingu. Jest to pytanie, którego nie uniknie nikt, kto studiuje, stosuje lub zamierza stosować marketing. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, zarządzania i informatyki w uczelniach wyższych różnych typów, a także dziennikarzy oraz pracowników organizacji rządowych i pozarządowych zainteresowanych tą tematyką.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Efektywność marketinguAutor: Wrzosek Wojciech (redakcja)
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815634
ISBN: 8320815630
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 248
Format: 17x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Współczesne stosunki polsko-ukraińskie
Inwestycje
Lalka
Greg
Mała syrenka
Egmont
Rodzinny poradnik prawny
INTERSPAR
Konflikt polsko-litewski o Ziemię Sejneńsko-Suwalską w latach 1918-1920
Sejneńskie Towarzystwo Opieki nad Zabytkam