Efektywność marketingu

PWE

  • Rok wydania: 2005
  • Format: 17x24cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
44,10 PLN



W niniejszej książce Autorzy omawiają problematykę efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a druga - wybrane uwarunkowania efektywności marketingu. Takie ujęcie umożliwia poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, od czego i od kogo zależy efektywność marketingu. Jest to pytanie, którego nie uniknie nikt, kto studiuje, stosuje lub zamierza stosować marketing. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, zarządzania i informatyki w uczelniach wyższych różnych typów, a także dziennikarzy oraz pracowników organizacji rządowych i pozarządowych zainteresowanych tą tematyką.

Szczegóły

Tytuł: Efektywność marketingu
Autor: Wrzosek Wojciech (redakcja)
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815634
ISBN: 8320815630
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 248
Format: 17x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg

Recenzje