Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem bardziej pracownikiem niż człowiekiem. Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a przynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja instytucja. Autorka pokazuje, że współcześnie jest on strukturalnym elementem relacji pracownik instytucja, a nie jedynie kwestią organizacji przedsiębiorstwa, wynikową lokalnych uwarunkowań czy charakteru narodowego bądź świadectwem indywidualnych problemów pracownika.
Szczegóły
Tytuł: Człowiek korporacjiPodtytuł: Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Autor: Maja Biernacka
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788373833876
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 316
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg