Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.
W tej książce znajdziesz informacje o:
odpowiedzialności,
planowaniu komunikacji kryzysowej,
budowaniu wizerunku firmy,
katastrofach naturalnych i wypadkach,
kryzysach finansowych i prawnych,
kryzysach w sektorze spożywczym,
radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,
szkoleniach medialnych.
Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.
W tej książce znajdziesz informacje o:
odpowiedzialności,
planowaniu komunikacji kryzysowej,
budowaniu wizerunku firmy,
katastrofach naturalnych i wypadkach,
kryzysach finansowych i prawnych,
kryzysach w sektorze spożywczym,
radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,
szkoleniach medialnych.
Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.
Szczegóły
Tytuł: Komunikacja kryzysowaWydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326401701
Tytuł oryginału: Practical PR strategies for reputation management and company survival
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Derelkowska Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 232
Format: 16.6x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zwierzęta w oceanie
Olesiejuk
Nowy słownik pedagogiczny
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Wzory listów niemieckich
Wiedza Powszechna
Myszka nie może spać
Księgarnia ŚW. WOJCIECHA
Podstawy nagłośnienia i realizacji nagrań + CD
Podręcznik dla akustyków
Podręcznik dla akustyków
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Rezygnacja
Witch tom 28
Witch tom 28
Egmont
Szata informacyjna miasta
Scholar
Odpowiedzialność cywilna przewoźnika lotniczego
Wolters Kluwer
Narodziny
Poligraf