Komunikacja kryzysowa

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.6x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
50,54 PLN



Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.
W tej książce znajdziesz informacje o:
odpowiedzialności,
planowaniu komunikacji kryzysowej,
budowaniu wizerunku firmy,
katastrofach naturalnych i wypadkach,
kryzysach finansowych i prawnych,
kryzysach w sektorze spożywczym,
radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,
szkoleniach medialnych.
Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.


Szczegóły

Tytuł: Komunikacja kryzysowa
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326401701
Tytuł oryginału: Practical PR strategies for reputation management and company survival
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Derelkowska Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 232
Format: 16.6x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: