Public relations
Wiarygodny dialog z otoczeniem. Podręcznik dla teoretyków. Poradnik dla praktyków.

Placet

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
94,50 PLN
Nasza cena
61,95 PLN



Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami.

Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji.


Szczegóły

Tytuł: Public relations
Podtytuł: Wiarygodny dialog z otoczeniem. Podręcznik dla teoretyków. Poradnik dla praktyków.
Autor: Wojcik Krystyna
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881500
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 960
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.62 kg

Recenzje