Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Impuls

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,80 PLN
Nasza cena
8,53 PLN
Oszczędzasz 76%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.

Szczegóły

Tytuł: Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej
Autor: Renata Gardian
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788375873191
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 170
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg

Recenzje