Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.
Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.
Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.
Szczegóły
Tytuł: Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecejAutor: Renata Gardian
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788375873191
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 170
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dlaczego E=mc2 (i dlaczego powinno nas to obchodzić)
Prószyński i S-ka
Holograficzny wszechświat
Rewolucyjna teoria rzeczywistości
Rewolucyjna teoria rzeczywistości
Studio Astropsychologii
Szczęście w miłości
Jak mądrze kochać i rozumieć siebie
Jak mądrze kochać i rozumieć siebie
Nasza Księgarnia
Tatuażysta z Auschwitz
Marginesy