Wizja marki
Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
73,00 PLN
Nasza cena
62,96 PLN



Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.

Szczegóły

Tytuł: Wizja marki
Podtytuł: Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
Autor: Taylor David
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376015705
Tłumacz: Bogusz Katarzyna
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 276
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.56 kg

Recenzje