Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
Szczegóły
Tytuł: Wizja markiPodtytuł: Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
Autor: Taylor David
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376015705
Tłumacz: Bogusz Katarzyna
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 276
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.56 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Sekrety historii Polski
Tego nie uczyli nas w szkole
Tego nie uczyli nas w szkole
READER'S DIGEST
Odpuść sobie
Świat Książki
Nasza wewnętrzna menażeria
Podróż w głąb 3,5 miliarda lat naszych dziejów
Podróż w głąb 3,5 miliarda lat naszych dziejów
Prószyński i S-ka
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
C. H. Beck
Malowany ptak
Albatros
Jutrzejsza miłość
Muza