Markowa obsługa klientów
Nowe źródło przewagi nad konkurencją

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
55,36 PLN



Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:

Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta
Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi
Jak zwiększyć sympatię klientów do marki
Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.


Szczegóły

Tytuł: Markowa obsługa klientów
Podtytuł: Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Autor: Barlow Janelle, Stewart Paul
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376015750
Tłumacz: Stelmach Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 236
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg

Recenzje