Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:
Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta
Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi
Jak zwiększyć sympatię klientów do marki
Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta
Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi
Jak zwiększyć sympatię klientów do marki
Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Szczegóły
Tytuł: Markowa obsługa klientówPodtytuł: Nowe źródło przewagi nad konkurencją
Autor: Barlow Janelle, Stewart Paul
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376015750
Tłumacz: Stelmach Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 236
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Słownik Psychologii
Krakowskie Wydawnictwo Naukowe
Na budowie Moje pojazdy
Aksjomat
Estetyka i sztuka japońska
Wybrane zagadnienia
Wybrane zagadnienia
Universitas
Odchudzanie zaczyna się w głowie
Świat Książki
Zemsta drugiej żony
Zysk i S-ka
Procedura karna
Testy dla studentów
Testy dla studentów
Wolters Kluwer
Tajemniczy ogród
Rytm
Koty w worku czyli z dziejów pojęć i rzeczy
RYTM Agencja
Na lotnisku
Siedmioróg