Książka jest przewodnikiem dla nauczycieli, którzy nie mają jeszcze dużego doświadczenia we współpracy z rodzicami i trochę się jej obawiają. Może tez być użyteczna dla tych pedagogów, którzy nie są zadowoleni ze swoich dotychczasowych prób, zwłaszcza z rodzicami tzw. trudnych uczniów.
Autorka przedstawia typowe problemy w relacjach między nauczycielami a rodzicami, wskazując ich przyczyny, mechanizmy utrwalania się oraz sposoby pokonywania barier. Sporo miejsca poświęca kwestii zapobiegania trudnościom przez formułowanie realistycznych oczekiwań wobec rodziców, jasne ich wyrażanie oraz doskonalenie nauczycielskich umiejętności sprawnego porozumiewania się i rozwiązywania konfliktów. Opisuje też kategorie rodziców dzieci "trudnych", z którymi szczególnie ciężko nawiązuje się efektywną i zadowalającą obie strony współpracę.
Autorka przedstawia typowe problemy w relacjach między nauczycielami a rodzicami, wskazując ich przyczyny, mechanizmy utrwalania się oraz sposoby pokonywania barier. Sporo miejsca poświęca kwestii zapobiegania trudnościom przez formułowanie realistycznych oczekiwań wobec rodziców, jasne ich wyrażanie oraz doskonalenie nauczycielskich umiejętności sprawnego porozumiewania się i rozwiązywania konfliktów. Opisuje też kategorie rodziców dzieci "trudnych", z którymi szczególnie ciężko nawiązuje się efektywną i zadowalającą obie strony współpracę.
Szczegóły
Tytuł: Jak współpracować z rodzicami "trudnych" uczniów?Autor: Babiuch Małgorzata
Wydawnictwo: WSiP
Seria: PSYCHOLOGIA. PEDAGOGIKA
ISBN: 9788302082818
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 120
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rocznik National Geographic 2003
G+J RBA
Nasze sprawdziany - Matematyka 3 gimnazjum
Piątek Trzynastego
Nasze sprawdziany
Piątek Trzynastego
Nasze sprawdziany
Piątek Trzynastego
Język ciała 2 - Uczniów i nauczycieli
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu