Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Szczegóły
Tytuł: Marketing medialnyAutor: Anna Jupowicz-Ginalska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376412368
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 256
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Smaczne jabłuszka Puzzle 160 elementów (15206)
Trefl puzzle 160
Puzzle 160 Magiczny Feniks
Alexander
Puzzle Czas Faraonów. 160 elementów
Alexander