"Wielu medioznawców wieszczy koniec epoki Gutenberga. Jej schyłek dostrzegamy coraz bardziej, obserwując przemiany, jakim w szybkim tempie podlegają media elektroniczne. Dynamiczny rozwój nowych mediów, a szczególnie internetu, pogłębia proces konwergencji, który przynosi ze sobą nieznane wcześniej zjawiska społeczne i rynkowe, zmuszając dysponentów mediów do podejmowania wysiłku w celu utrzymania się na rynku".
ze wstępu Autora
Szczegóły
Tytuł: Rynek medialnyAutor: Lakomy Mirosław
Wydawnictwo: Maternus Media
ISBN: 9788389701145
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 72
Format: 14.8x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.102 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Słownik wiedzy o mediach
Szkolne PWN
Marketingowe funkcje mediów
Region - polityka - promocja
Region - polityka - promocja
Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
Sztuka minimalizmu
Czarna Owca
Nowe media i wyzwania współczesności
Adam Marszałek