Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

PWE

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
45,90 PLN
Nasza cena
39,36 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.

Szczegóły

Tytuł: Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
ISBN: 9788320818826
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 204
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg

Recenzje