W książce - przeznaczonej uczniów szkół ekonomicznych, kupieckich i handlowych, zawód sprzedawca, handlowiec - zawarto podstawowe wiadomości dotyczące marketingu, jakości obsługi, elementów psychologii związanych ze sprzedażą.
Szczególną uwagę autorzy zwrócili na problematykę promocji, omawiając narzędzia promocji konsumenckiej, handlowej i biznesowej. Przedstawiono także pojęcie reklamy, jej cele i rodzaje.
Bogaty materiał ilustracyjny, przykłady oraz słowniczekpojęć zapewniają łatwy sposób przyswajania wiedzy.
Szczególną uwagę autorzy zwrócili na problematykę promocji, omawiając narzędzia promocji konsumenckiej, handlowej i biznesowej. Przedstawiono także pojęcie reklamy, jej cele i rodzaje.
Bogaty materiał ilustracyjny, przykłady oraz słowniczekpojęć zapewniają łatwy sposób przyswajania wiedzy.
Szczegóły
Tytuł: Promocja PodręcznikPodtytuł: szkoła zawodowa
Autor: Przydatek Elżbieta, Przydatek Jan
Wydawnictwo: WSiP
Kod paskowy: 9788302067167
ISBN: 978-83-02-06716-7
Kategoria: Podręczniki
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 1
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 2
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 3
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 168
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.245 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Cień nocy
Amber