Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.
Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.
Książka adresowana jest do:
-menedżerów firm usługowych,
-specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
-studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
-przedsiębiorców.
Szczegóły
Tytuł: Strategiczna karta wyników firm usługowychAutor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116259701
ISBN: 9788301162597
Tytuł oryginału: A Complete and Balanced Service Scorecard. Creating value through sustained performance improvement
Tłumacz: Jaworska Agata
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 264
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg