Strategiczna karta wyników firm usługowych

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,91 PLN
Nasza cena
71,19 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 70,12 zł



Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system. Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA. Książka adresowana jest do: -menedżerów firm usługowych, -specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, -studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, -przedsiębiorców.

Szczegóły

Tytuł: Strategiczna karta wyników firm usługowych
Autor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116259701
ISBN: 9788301162597
Tytuł oryginału: A Complete and Balanced Service Scorecard. Creating value through sustained performance improvement
Tłumacz: Jaworska Agata
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 264
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg

Recenzje