Superslogany
Słowa, które zdobywają klientów i zwolenników, a nawet zmieniają bieg historii
Wolters Kluwer
Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją.
Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasła z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki sztuki tworzenia supersloganów.
Odpowiada m.in. na następujące pytania:
* Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka mówionego i pisanego
* Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo
* Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym
* Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli
* Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego chcą, czy nie
Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów budowania wizerunku marki - uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób związanych z reklamą, marketingiem i PR.
Szczegóły
Tytuł: SupersloganyPodtytuł: Słowa, które zdobywają klientów i zwolenników, a nawet zmieniają bieg historii
Autor: Cone Steve
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326402937
Tłumacz: Wysogląd Diana
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 276
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Wydawnictwo Naukowe PWN