Superslogany
Słowa, które zdobywają klientów i zwolenników, a nawet zmieniają bieg historii

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
54,34 PLN



Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją. Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasła z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki sztuki tworzenia supersloganów. Odpowiada m.in. na następujące pytania: * Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka mówionego i pisanego * Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo * Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym * Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli * Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego chcą, czy nie Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów budowania wizerunku marki - uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób związanych z reklamą, marketingiem i PR.

Szczegóły

Tytuł: Superslogany
Podtytuł: Słowa, które zdobywają klientów i zwolenników, a nawet zmieniają bieg historii
Autor: Cone Steve
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326402937
Tłumacz: Wysogląd Diana
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 276
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg

Recenzje