Pomiar satysfakcji i lojalności klientów
Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Książka uczy przeprowadzania badań sondażowych oraz opracowywania ich wyników w taki sposób, aby były pomocne przy podejmowaniu decyzji kierowniczych. Szczegółowo zaprezentowane zostały w niej kolejne etapy przygotowywania i przeprowadzania badań: tworzenie projektu badawczego, przeprowadzenie badań rozpoznawczych, dobór reprezentatywnej próby klientów, projektowanie kwestionariusza, przeprowadzanie badań właściwych, analiza wyników badań i prognozowanie trendów rynkowych.
Szczegóły
Tytuł: Pomiar satysfakcji i lojalności klientówAutor: Hill Nigel, Alexander Jim
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Seria: PUBLIKACJE BIZNESOWE
Kod paskowy: 9788388597909
ISBN: 8388597906
Tytuł oryginału: HANDBOOK OF CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Klin Alina
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 355
Format: 16x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.625 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ten list to ja
Twój Styl
Alegoria
słowo/obraz terytoria
Anatomia człowieka tom 1
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Bohaterowie historii Polski
Videograf II
Sensoryka i podstawy perfumerii
MedPharm
Zakazana historia
Amber
Efekt Lolity Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach
Prószyński i S-ka