Pomiar satysfakcji i lojalności klientów

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

  • Rok wydania: 2003
  • Format: 16x24cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
62,30 PLN



Książka uczy przeprowadzania badań sondażowych oraz opracowywania ich wyników w taki sposób, aby były pomocne przy podejmowaniu decyzji kierowniczych. Szczegółowo zaprezentowane zostały w niej kolejne etapy przygotowywania i przeprowadzania badań: tworzenie projektu badawczego, przeprowadzenie badań rozpoznawczych, dobór reprezentatywnej próby klientów, projektowanie kwestionariusza, przeprowadzanie badań właściwych, analiza wyników badań i prognozowanie trendów rynkowych.

Szczegóły

Tytuł: Pomiar satysfakcji i lojalności klientów
Autor: Hill Nigel, Alexander Jim
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Seria: PUBLIKACJE BIZNESOWE
Kod paskowy: 9788388597909
ISBN: 8388597906
Tytuł oryginału: HANDBOOK OF CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Klin Alina
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 355
Format: 16x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.625 kg

Recenzje