Lobbing kojarzy się z licznymi aferami i ludźmi, którzy realizując własne interesy w sposób niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne nagłośnienie takich działań i ich ?bohaterów? spowodowało utrwalenie negatywnego stereotypu lobbysty i lobbingu w Polsce. Tymczasem lobbing ma często wręcz kapitalne znaczenie dla rozwoju gospodarczego, jest także jednym z narzędzi demokracji znanym od ponad 200 lat. Celem książki jest zmiana wizerunku osób, instytucji, środowisk zaangażowanych w procesy lobbingowe. Autorzy udowadniają, że działalność lobbingowa powinna i może być prowadzona w świetle prawa i w zgodzie z zasadami etyki. Podają wiele praktycznych wskazówek dla osób, które chcą profesjonalnie zajmować się lobbingiem, np. współpracując przy realizacji kampanii ? bez znajomości podstawowych zagadnień teorii i praktyki lobbingu współpraca taka jest bardzo trudna czy wręcz niemożliwa. Wiele uwagi poświęcają również kwestii lobbingu w Unii Europejskiej, wskazując na niedostateczną aktywność polskich przedstawicieli w tym obszarze. Książka przybliży Czytelnikom zagadnienia związane z rzecznictwem gospodarczym, a przede wszystkim przekona, że współczesna gospodarka nie może skutecznie funkcjonować bez działań lobbingowych.
Szczegóły
Tytuł: LobbingPodtytuł: biznes, prawo, polityka
Autor: Bogusław Piwowar, Jacek Świeca
Wydawnictwo: Poltext
Seria: PRAWO DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
ISBN: 9788375610642
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 152
Format: 14.0x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.2 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Spawn część 33
Mandragora
Modlitewnik duchowej adopcji
40 tygodni
40 tygodni
Św. Stanisława BM
Hiszpański w tłumaczeniach. Sytuacje
Preston Publishing
Rosyjski w tłumaczeniach Gramatyka 4
Preston Publishing
Hiszpański w tłumaczeniach. Słownictwo. Część 1
Preston Publishing
Mów po angielsku: Spójniki bez paniki
Preston Publishing