Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowymWydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818857
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 274
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Społeczna przestrzeń internetu
Wydawnictwo SWPS
Zamek książąt królów starostów Kronika Miasta Poznania 4/2004
WYDAWNICTWO MIEJSKIE
Wilkozacy Wilcze prawo
Fabryka Słów
Kitty i nocny Waszyngton
Amber
Komunikacja i jakość w zarządzaniu Tom 1 i 2
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Libertariańskie koncepcje jednostki i państwa we współczesnej amerykańskiej myśli politycznej
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zwyczajny facet
Zysk i S-ka