Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

PWE

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
61,90 PLN
Nasza cena
51,34 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818857
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 274
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg

Recenzje