Mali mogą więcej
Marketing małej firmy czyli wojna o rynek

Placet

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 10.0x15.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,90 PLN
Nasza cena
27,21 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Drogi Przedsiębiorco. Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję! Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać doskonale trafiłeś. Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm. Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać! Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam!

Szczegóły

Tytuł: Mali mogą więcej
Podtytuł: Marketing małej firmy czyli wojna o rynek
Autor: Gabriela Antczak
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881494
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 168
Format: 10.0x15.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.11 kg

Recenzje