Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady. A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów
W swym znakomitym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro tworzy warunki analizy sytuacji przedsiębiorstw, które stoją w obliczu konieczności dokonywania różnorodnych wyborów. Pokazuje problemy związane z ogólną strategią przedsiębiorstwa, strategią marketingową oraz decyzjami z dziedziny finansów. Dzięki ukazaniu rynkowego tła tych decyzji oraz indywidualnej perspektywy decydentów w przedsiębiorstwach odtwarza fragmenty rzeczywistości życia gospodarczego. Analiza tych uwarunkowań dostarcza doświadczeń potrzebnych w procesie podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
Szczegóły
Tytuł: Analiza problemów biznesowychWydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375267327
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 256
Format: 16.8x24.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Redakcja: Moszoro Marian
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Boks na ptaku, czyli każdy szczyt ma swój Czubaszek i Karolak
Prószyński i S-ka
Magia porządków z feng shui
Septem
Mistrz Excela w 20 dni Kurs z ćwiczeniami
Ringier Axel Springer Polska
Opowieści Simony Kossak
Fundacja Sąsiedzi
O ziołach i zwierzętach
Marginesy