Analiza problemów biznesowych

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.8x24.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
52,89 PLN



Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady. A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów W swym znakomitym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro tworzy warunki analizy sytuacji przedsiębiorstw, które stoją w obliczu konieczności dokonywania różnorodnych wyborów. Pokazuje problemy związane z ogólną strategią przedsiębiorstwa, strategią marketingową oraz decyzjami z dziedziny finansów. Dzięki ukazaniu rynkowego tła tych decyzji oraz indywidualnej perspektywy decydentów w przedsiębiorstwach odtwarza fragmenty rzeczywistości życia gospodarczego. Analiza tych uwarunkowań dostarcza doświadczeń potrzebnych w procesie podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

Szczegóły

Tytuł: Analiza problemów biznesowych
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375267327
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 256
Format: 16.8x24.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Redakcja: Moszoro Marian

Recenzje