E-biznes Relacje z klientem

Helion

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 14.0x20.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
37,00 PLN
Nasza cena
36,06 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,56 zł



Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.


Szczegóły

Tytuł: E-biznes Relacje z klientem
Autor: Patrycja Kierzkowska
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324611164
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 208
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg

Recenzje