Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.
Z Wprowadzenia
Książka adresowana jest do:
* wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
* słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
* studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
* przedsiębiorców.
Z Wprowadzenia
Książka adresowana jest do:
* wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
* słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
* studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
* przedsiębiorców.
Szczegóły
Tytuł: Przełomowe innowacjeAutor: Christensen Clayton M.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116279501
ISBN: 9788301162795
Tłumacz: Simbierowicz Hanna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 328
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Innowacje Napęd wzrostu
Studio Emka
Działaj teraz!
Sensus
Oto jest Rzym
Dwie Siostry
Sensu sens
Editio