Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów wirtualnych autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty.
Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka odwołując się do założeń J. Dewey buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka odwołując się do założeń J. Dewey buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Szczegóły
Tytuł: Szkoła miejscem (nie)(do)rozwojuPodtytuł: Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum ?wirtualnego?
Autor: Anita Famuła-Jurczak
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788375872606
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 194
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Serce człowieka
Vis-a-Vis Etiuda
Patologia normalności
Przyczynek do nauki o człowieku
Przyczynek do nauki o człowieku
Vis-a-Vis Etiuda
Metapsychiatria
MEDYK
Psychoanaliza a religia
Vis-a-Vis Etiuda
Psychologia tłumu
Vis-a-Vis Etiuda
Schizofreniczny obraz świata
Psychoskok
O przedmiocie psychologii
Vis-a-Vis Etiuda