Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju
Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum ?wirtualnego?

Impuls

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
19,01 PLN
Nasza cena
3,96 PLN
Oszczędzasz 80%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów wirtualnych autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty.

Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka odwołując się do założeń J. Dewey buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.

Szczegóły

Tytuł: Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju
Podtytuł: Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum ?wirtualnego?
Autor: Anita Famuła-Jurczak
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788375872606
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 194
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg

Recenzje