Zespoły sprzedaży w obliczu zmian

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
73,00 PLN
Nasza cena
62,96 PLN



Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handlowe i opisują nowe narzędzia sprzedaży, kładąc nacisk na innowacyjne działania. Badają praktyki sprzedaży w dużych przedsiębiorstwach, takich jak Microsoft czy IBM. Wykazują, że aby odnieść sukces, zespoły sprzedaży muszą porzucić tradycyjne myślenie i przekształcić się w jednostki stosujące rożne modele zaspokajania potrzeb wymagających klientów. Dowodzą, jak nowe, oparte na wartości strategie spychają na drugi plan przestarzałe metody sprzedaży polegające na kierowaniu uniwersalnego produktu do wszystkich klientów.

Szczegóły

Tytuł: Zespoły sprzedaży w obliczu zmian
Autor: DeVincentis John, Rackham Neil
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
ISBN: 9788375267426
Tytuł oryginału: RETHINKING THE SALES FORCE
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Duda Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 236
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg

Recenzje