Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handlowe i opisują nowe narzędzia sprzedaży, kładąc nacisk na innowacyjne działania. Badają praktyki sprzedaży w dużych przedsiębiorstwach, takich jak Microsoft czy IBM. Wykazują, że aby odnieść sukces, zespoły sprzedaży muszą porzucić tradycyjne myślenie i przekształcić się w jednostki stosujące rożne modele zaspokajania potrzeb wymagających klientów. Dowodzą, jak nowe, oparte na wartości strategie spychają na drugi plan przestarzałe metody sprzedaży polegające na kierowaniu uniwersalnego produktu do wszystkich klientów.
Szczegóły
Tytuł: Zespoły sprzedaży w obliczu zmianAutor: DeVincentis John, Rackham Neil
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
ISBN: 9788375267426
Tytuł oryginału: RETHINKING THE SALES FORCE
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Duda Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 236
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Harley Davidson
Muza
Kodeks karny
ZAKAM
Zgaduj i licz 123
Debit
Piramida Matematyczna
Dodawanie do 100
Dodawanie do 100
Epideixis
Kikus Deutsch Arbeitsblatter 1
Hueber Verlag
Lupus Tom 3
Komiks
Komiks
Post