Społeczne aspekty nowych mediów

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
56,35 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Podręcznik Jana van Dijka jest uznanym na świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych, oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.

Szczegóły

Tytuł: Społeczne aspekty nowych mediów
Autor: Dijk Jan
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116290001
ISBN: 9788301162900
Tytuł oryginału: The Network Society. Social Aspects of New Media
Tłumacz: Konieczny Jacek
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 392
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg

Recenzje