Autorzy książki – wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży – przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów.
- dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale
Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi,
eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów.
- dr John R. Weisz, Judge Baker Children’s Center, Uniwersytet Harvarda
Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.
Philip C. Kendall jest profesorem psychologii z nadania Laury H. Carnell oraz dyrektorem poradni zaburzeń lękowych dzieci i młodzieży na Uniwersytecie Temple. Międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz badań nad skutecznością psychoterapii, od lat zajmujący się poznawczo-behawioralną terapią zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Tytuł: Terapia dzieci i młodzieżyPodtytuł: Procedury poznawczo-behawioralne
Wydawnictwo: UJ
Seria: Psychiatria;Psychiatria i Psychoterapia
ISBN: 9788323329091
Tytuł oryginału: Child and Adolescent Therapy: Cognitive-Behavioral Procedures
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Andruszko Robert
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 510
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.87 kg
Redakcja: Kendall Philip C.
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wprowadzenie do terapii poznawczo-behawioralnej
Podstawowe zasady i przykłady z praktyki klinicznej z opisami Arthura Freemana, Franka Dattilia i Tullia Scrim
Podstawowe zasady i przykłady z praktyki klinicznej z opisami Arthura Freemana, Franka Dattilia i Tullia Scrim
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Terapia poznawcza zaburzeń lękowych. Praktyczny podręcznik i przewodnik po teorii
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Trening umiejętności dla dzieci z zachowaniami problemowymi. Podręcznik dla rodziców i terapeutów
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Lęk i zamartwianie się u nastolatków. Poradnik z ćwiczeniami
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wywiad diagnostyczny z dziećmi i młodzieżą. Rozpoznanie zgodne z DSM-5
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Przesilenie. Droga do siebie, kiedy przytłacza cię świat
Znak Literanova
Macierzyństwo bywa trudne. Jak zadbać o siebie i związek gdy na świat przychodzi dziecko
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Lęk i fobia
Praktyczny podręcznik dla osób z zaburzeniami lękowymi
Praktyczny podręcznik dla osób z zaburzeniami lękowymi
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego