Marketing usług turystycznych

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
76,50 PLN
Nasza cena
69,51 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 59,64 zł



Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.

Szczegóły

Tytuł: Marketing usług turystycznych
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Turystyka
ISBN: 9788301152963
Kategoria: Podręczniki
Szkoła wyższa

Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Redakcja: Panasiuk Aleksander

Recenzje