Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa

Difin

  • Rok wydania: 2010
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
36,90 PLN



Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.

Szczegóły

Tytuł: Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413020
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 207
Oprawa: Miękka

Recenzje