Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Szczegóły
Tytuł: Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwaWydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413020
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 207
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
The Dark Tower 1. The Gunslinger
Hodder And Stoughton
Gawędy starego chałturnika czyli sto gram anegdot
RZECZPOSPOLITA
Schronienie
Albatros
Notes Bruno Schulz
Austeria
Praktyczny poradnik dla służb BHP, wyd. VII
Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr Sp. z o.o.
Pierścień i róża
Powieść dla młodzieży
Powieść dla młodzieży
Wydawnictwo MTJ Agencja Artystyczna