Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (PL)
tel: 228514561
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwaWydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413020
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 207
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
The Dark Tower 1. The Gunslinger
Hodder & Stoughton
Gawędy starego chałturnika czyli sto gram anegdot
Rzeczpospolita
Schronienie
Albatros
Notes Bruno Schulz
Austeria
Praktyczny poradnik dla służb BHP, wyd. VII
Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr Sp. z o.o.
Pierścień i róża
Powieść dla młodzieży
Powieść dla młodzieży
Agencja Artystyczna MTJ
Pan Tadeusz
(Audiobook)
Agencja Artystyczna MTJ