Psychologia coachingu

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 17.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
74,20 PLN
Nasza cena
67,48 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Pierwszy podręcznik dotyczący psychologii coachingu, który łącząc różne teorie psychologiczne tworzy bazę dla coachingu, mentoringu i uczenia się. Autorzy, prezentując najnowsze tendencje w myśleniu, badaniach i osiągnięciach psychologii coachingu, pokazują, jak indywidualni użytkownicy i organizacje mogą wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Przedstawione w książce przykłady praktycznych rozwiązań opierają się na elementach międzykulturowych, dzięki czemu mają wymiar uniwersalny i znajdują zastosowanie w różnych środowiskach. Omówione zostały tu także kwestie skuteczności stosowania wiedzy psychologicznej w coachingu, mentoringu i uczeniu się, wartości coachingu dla przedsiębiorstwa oraz zagadnienia dotyczące etyki i kompetencji osób prowadzących coaching.
Publikacja jest adresowana do studentów studiów społecznych, szczególnie psychologii i pedagogiki, terapeutów różnych orientacji, trenerów i konsultantów, specjalistów i menedżerów działów personalnych, kadry zarządzającej, a także czytelników zainteresowanych formami pomocy edukacyjnej dla osób dorosłych.

Książka autorstwa Lawa, Ireland i Hussaina jest przykładem opracowania problematyki coachingu z perspektywy wiedzy psychologicznej. To całkiem udana próba integrowania istniejącej wiedzy w tym obszarze i pokazania czym jest coaching z perspektywy jednostki i perspektywy organizacji. Dodatkową zaletą książki są liczne przykłady i ćwiczenia (także w postaci analizy przypadków) ilustrujące metodę coachingu i pozwalające zrozumieć jej specyficzny charakter.
Z recenzji prof. Elżbiety Hornowskiej

Szczegóły

Tytuł: Psychologia coachingu
Autor: Ho Law, Sara Ireland, Zulfi Hussain
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116381501
ISBN: 9788301163815
Tytuł oryginału: The Psychology of Coaching. Mentoring and Learning.
Tłumacz: Skoczylas Grażyna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 304
Format: 17.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg

Recenzje