Zasada integracji treści kształcenia ułatwia nie tylko zrozumienie ustrukturowanej wiedzy i podstawowych technik pracy umysłowej, ale ma też znaczący wpływ na kształtowanie się trwałych zainteresowań, stanowiących źródło aktywności poznawczej dziecka. Ponadto sprzyja wykorzystywaniu różnorodnych metod nauczania, szczególnie tych aktywizujących, rozbudza motywację w przyswajaniu wiedzy i ćwiczy operatywność w zastosowaniu zdobytych wiadomości i umiejętności do rozwiązywania problemów o charakterze teoretycznym i praktycznym. Jej wyjątkową rolę dla wszechstronnego rozwoju dziecka podkreślają nie tylko pedagodzy, ale również psycholodzy, wyjaśniając, że czynności integrujące przekazywaną wiedzę uwzględniają i doskonalą umiejętność syntetycznego spojrzenia [...], ułatwiają opanowanie nowych treści, służą operatywności zdobytej wiedzy, a także aktywizują normalny stan czynnościowy mózgu, który ma zawsze charakter integracyjny.
(Fragment Wstępu)
Szczegóły
Tytuł: Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnejAutor: Aniela Korzon, Katarzyna Plutecka
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788375874990
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 152
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bazylek daje sobie radę
W.A.B.
Księżyc w nauce XVII wieku. Od astronomii do fizyki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Antologia polskiej myśli politycznej okresu rozbiorów
Wydawnictwo Naukowe UMK
Kalendarz 2012 trójdzielny Lux
miks
miks
Parma Press
Kodeks karny skarbowy Komentarz
Wolters Kluwer
Fiszki Treebox Poradnik + pudełko do nauki
Cztery Głowy
Bodyguard
Galapagos
Największe przeboje vol. 2
Sony Music