Copywriting internetowy

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
54,30 PLN
Nasza cena
49,37 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,09 zł



Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci. Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem! Maciej Dutko

Szczegóły

Tytuł: Copywriting internetowy
Autor: Maciej Dutko
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301164775
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 116
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.16 kg

Recenzje