Początkowo coachingiem nazywano instruktaż, zwykłe wprowadzanie pracownika w arkana pracy. Potem coachingiem zaczęto nazywać towarzyszenie sprzedawcom i dawanie im na gorąco informacji zwrotnej o procesie sprzedaży. Często obejmowało to bardzo nieprzyjemne krytykowanie sprzedawcy. Również rozwijanie umiejętności innych niż sprzedawanie czyli trening umiejętności takich jak prezentacje, wystąpienia publiczne, nawiązywanie kontaktu, negocjacje znalazły się pod szyldem coachingu. W miarę pojawiania się kolejnych szkół coachingu w Polsce, które realizują programy szkoleniowe zgodne ze standardami międzynarodowymi (International Coach Federation, International Coach Community i inne), coaching zaczął nabierać nowego znaczenia. Zaczął reprezentować pewną postawę życiową, charakteryzować podejście do drugiego człowieka, w którym obowiązują pewne bazowe założenia sprawiające, że coaching stał się inną formą wspierania drugiego człowieka niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring, consulting I o takim coachingu jest ta książka.
Szczegóły
Tytuł: Czym (nie) jest coachingPodtytuł: prawdy i mity o coachingu
Autor: Zubrzycka-Nowak Monika, Rybczyńska Katarzyna, Monostori Sylwia
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374892889
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 152
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bajka w twórczym rozwoju i arteterapii z płytą CD
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Nowe technologie w edukacji + CD
Szkolne PWN
Edukacja zdrowotna w praktyce
Instytut Psychosyntezy
Specjalne potrzeby edukacyjne
Wskazówki dla nauczycieli
Wskazówki dla nauczycieli
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia rodziny
Wydawnictwo Naukowe PWN