Czym (nie) jest coaching
prawdy i mity o coachingu

GWP

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
24,90 PLN
Nasza cena
16,03 PLN



Początkowo coachingiem nazywano instruktaż, zwykłe wprowadzanie pracownika w arkana pracy. Potem coachingiem zaczęto nazywać towarzyszenie sprzedawcom i dawanie im na gorąco informacji zwrotnej o procesie sprzedaży. Często obejmowało to bardzo nieprzyjemne krytykowanie sprzedawcy. Również rozwijanie umiejętności innych niż sprzedawanie czyli trening umiejętności takich jak prezentacje, wystąpienia publiczne, nawiązywanie kontaktu, negocjacje znalazły się pod szyldem coachingu. W miarę pojawiania się kolejnych szkół coachingu w Polsce, które realizują programy szkoleniowe zgodne ze standardami międzynarodowymi (International Coach Federation, International Coach Community i inne), coaching zaczął nabierać nowego znaczenia. Zaczął reprezentować pewną postawę życiową, charakteryzować podejście do drugiego człowieka, w którym obowiązują pewne bazowe założenia sprawiające, że coaching stał się inną formą wspierania drugiego człowieka niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring, consulting I o takim coachingu jest ta książka.

Szczegóły

Tytuł: Czym (nie) jest coaching
Podtytuł: prawdy i mity o coachingu
Autor: Zubrzycka-Nowak Monika, Rybczyńska Katarzyna, Monostori Sylwia
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374892889
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 152
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg

Recenzje