Koordynacja działalności przedsiębiorstw

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
72,45 PLN
Nasza cena
54,30 PLN



Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności.

Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania.

David Aaker po mistrzowsku opisał rolę dyrektora marketingu i stworzył ciekawy, praktyczny podręcznik sukcesu. Autor przedstawia skuteczne rozwiązania, które poprawią komunikację i współpracę między silosowymi jednostkami biznesowymi. Ta książka z całą pewnością zwielokrotni siłę oddziaływania dyrektora marketingu.

Szczegóły

Tytuł: Koordynacja działalności przedsiębiorstw
Autor: Aaker David
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326405617
Tytuł oryginału: Spanning Silos. The New CMO Imperative
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kowalczyk Małgorzata
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 196
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: