Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, stosunkowo długo psychologia nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje. Książka Marka Learyego poświęcona jest tym właśnie zagadnieniom.
Szczegóły
Tytuł: Wywieranie wrażenia na innychPodtytuł: O sztuce autoprezentacji
Autor: Leary Mark
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374893022
Tytuł oryginału: Self Presentation. Impression Management and Interpersonal Behavior
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kacmajor Magdalena, Kacmajor Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 272
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.58 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Menedżer w opałach
Studio Emka