Marketing sensoryczny

PWE

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.2x23.6
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,90 PLN
Nasza cena
49,94 PLN
Oszczędzasz 14%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności. Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.

Szczegóły

Tytuł: Marketing sensoryczny
Autor: Hulten Bertil, Broweus Niklas, Marcus Dijk
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819229
Tytuł oryginału: Sensory Marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Dąbkowski Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 168
Format: 16.2x23.6
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.31 kg

Recenzje