Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne
Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców
Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji
Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, której autorzy opisują narzędzia i strategie pozwalające zoptymalizować dowolną inwestycją w marketing - od małych przedsięwziąć po globalne projekty. Zaproponowane w książce metody przydadzą się zarówno w małej spółce, jak i w międzynarodowym koncernie.
Ta książka umożliwi każdemu uniknięcie wielu błędów niweczących nawet najlepsze projekty!
Istotą przedsiębiorczego marketingu jest wykorzystywanie każdej okazji do osiągnięcia zysków dzięki kierowaniu oferty do inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Wymaga to odpowiedniego zarządzania sprzedażą i przedstawiania oferty. Niniejsza książka pomaga zdobyć takie umiejętności. Teraz doprowadzisz swoją firmę do rynkowego sukcesu.
Szczegóły
Tytuł: Marketing - to działa!Autor: Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326405716
Tytuł oryginału: Marketing That Works: How Entrepreneurial Can Add Sustainable Value To Any Sized Company
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Matyja Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 324
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Różnicowanie fonemowe głosek ś s sz
Harmonia
Garfield Hipnotyzer
Siedmioróg
Szkatułka katyńska
Polihymnia
Anatomia człowieka Tom 4
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Białe motyle
Novae Res