W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
Szczegóły
Tytuł: Marketing w ochronie zdrowiaWydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376412337
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 176
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wyrok na Galileusza
i inne mity o nauce i religii
i inne mity o nauce i religii
Centrum Myśli Jana Pawła II
Uzdrawiająca moc Archanioła Rafaela
Studio Astropsychologii
Prawo prywatne międzynarodowe
LexisNexis
Dinozaury Zrób to sam
Olesiejuk
Naklejanki Wielkanoc
Olesiejuk
Badania operacyjne w przykładach i zadaniach
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sztuka kochania Ars amandi
Literat
Patrioci
Buchmann