Ład korporacyjny to system, który równoważy oczekiwania członków organizacji i ich samolubne zachowania. Aby go utrzymać, muszą zostać zachowane właściwe proporcje między regulacjami prawnymi, sitami rynku oraz normami społecznymi. Skuteczne mechanizmy systemu ładu korporacyjnego mogą wpływać na budowę przewagi konkurencyjnej krajowych gospodarek. Ich skuteczność w dużym stopniu warunkuje dopływ kapitału na krajowe rynki kapitałowe, a w efekcie do ich głównych odbiorców, czyli spółek.
Niniejsza książka jest pierwszym polskim podręcznikiem, który kompleksowo przedstawia tę problematykę, proponując przy tym sposób jej dydaktycznego ujęcia.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Tytuł: Ład korporacyjny Podręcznik akademickiWydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326411670
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 508
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg
Redakcja: Dobija Dorota, Koładkiewicz Izabela
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Evergreen
Biznes to gra nieustannych powrotów
Biznes to gra nieustannych powrotów
Metamorfoza
Aktywne społeczeństwo
Nomos
Kodeks spółek handlowych Komentarz
LexisNexis
Dysponowanie wspólnymi zasobami
Nieoczywiste