Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak:
zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów,
schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,
procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,
reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.
Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów,
schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,
procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,
reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.
Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
Szczegóły
Tytuł: Zachowania konsumentówAutor: East Robert, Wright Malcolm, Vanhuele Marc
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375267433
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 400
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Znane i nieznane Rezydencje / EM Cywilizacje
Wydawnictwo Naukowe PWN
Lwy z gdańskiego ratusza
Zielona Sowa
Świat wokół nas
Wilga
Antykatechizm
czyli Ateizm dla mas
czyli Ateizm dla mas
Polligraf
Procedury pielęgniarskie / Diagnozy i interwencje pielęgniarskie
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Świat średniowiecza Studia ofiarowane Profesorowi Henrykowi Samsonowiczowi
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Zasady Sandlera
Montownia Projektów
Stefek Burczymucha
Dwie Siostry