Wycena przedsiębiorstwa
funkcje, metody zasady

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
59,51 PLN



Z książki mogą w równym stopniu korzystać teoretycy i praktycy. Dzięki mocnym podstawom teoretycznym umożliwia ona zarówno pracownikom naukowym, jak i studentom uzyskanie pogłębionego obrazu nowoczesnej wyceny przedsiębiorstwa. Publikacja ta ma duże walory dydaktyczne, zawiera liczne przykłady praktycznych zastosowań zagadnień teoretycznych. Może służyć zarówno jako podręcznik na studiach stacjonarnych, jak i do samodzielnego zgłębiania wiedzy w trybie zaocznym. Stanowi też cenny poradnik dla ekspertów w dziedzinie inwestycji, finansowania, rachunkowości, controllingu, a także fuzji i zakupów przedsiębiorstw, którzy na co dzień zajmują się wyceną przedsiębiorstw.

Szczegóły

Tytuł: Wycena przedsiębiorstwa
Podtytuł: funkcje, metody zasady
Autor: Matschke Manfred Jurgen, Brosel Gerrit
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326411519
Tytuł oryginału: UNTERNEHMENSBEWERTUNG
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Gurgul Henryk
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 392
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.69 kg

Recenzje