W jaki sposób namówić ludzi, żeby spożywali więcej miodu? Co zrobić, żeby na rynku, konsumenci, oprócz miodu, dostrzegali także inne produkty pszczele? Jak skutecznie zbudować sieć dystrybucji produktów pszczelich wyprodukowanych we własnej pasiece? Na takie i wiele innych jeszcze pytań odpowiada w swojej najnowszej książce pt. "Sprzedaż miodu. Łatwa, prosta i efektywna" dr Maciej Winiarski.
Siłę rozważań Autora wzmaga perspektywa, z której spogląda On na gospodarstwo pasieczne. Bo chociaż rolnik i ekonomista z wykształcenia, Maciej Winiarski pozostaje przede wszystkim pszczelarzem i nie ulega wątpliwości, że nic, co pszczelarskie, nie jest mu obce. W polskim piśmiennictwie pszczelniczym tematy pszczelarskiego rynku, biznesu i marketingu cierpią ciągle na niedostatek publikacji i mogłoby się wydawać, że są traktowane nieco po macoszemu. Wysłuchajmy dr. Macieja Winiarskiego, bo warto. Sprzedaż miodu musi być łatwa, prosta i oczywiście efektywna ku pożytkowi nas, naszych rodzin i konsumentów, którzy po kupieniu w naszej pasiece pierwszego słoika z miodem, będą do nas już zawsze wracać i rozpowiedzą wszem i wobec, że ten i tylko ten miód godny jest najwyższej uwagi.
Szczegóły
Tytuł: Sprzedaż miodu Łatwa, prosta i efektywnaAutor: Winiarski Maciej
Wydawnictwo: Wilczyska
ISBN: 9788392897224
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 120
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Planowany chaos
Fijorr Publishing
Ekonomia i polityka
wykład elementarny
wykład elementarny
Fijorr Publishing
Grzech monetarny Zachodu
Fijorr Publishing
10 mitów kryzysu
Wydawnictwo Krytyki Politycznej