Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.
Nie bądź jednym z wielu.
Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe.
Bądź kultowy na rynku
Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
Szczegóły
Tytuł: Kult klientaPodtytuł: Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy
Autor: Hyken Shep
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326411878
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 230
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.342 kg