Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek.
Niezwykły rozwój branż kreatywnych, takich jak film, gry video, branża muzyczna, radiowo-telewizyjna i reklamowa., zmusił kierownictwo do zmiany obszaru zainteresowań. Przeniesiono go z organizowania umiejętności z zasobów na obszar tajemniczej sztuki eksploracji wyobraźni. Przywódcy firm stają w obliczu wyzwania, jakim jest paradoks polegający na zarządzaniu tym wszystkim, co zarządzaniu się nie poddaje.
Niezwykły rozwój branż kreatywnych, takich jak film, gry video, branża muzyczna, radiowo-telewizyjna i reklamowa., zmusił kierownictwo do zmiany obszaru zainteresowań. Przeniesiono go z organizowania umiejętności z zasobów na obszar tajemniczej sztuki eksploracji wyobraźni. Przywódcy firm stają w obliczu wyzwania, jakim jest paradoks polegający na zarządzaniu tym wszystkim, co zarządzaniu się nie poddaje.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie kreatywnymi pracownikamiAutor: Torr Gordon
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326411458
Tytuł oryginału: Managing Creative People: Lessons in Leadership for the Ideas Economy
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kozłowska Antonina
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 316
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rady zdrowotne wrocławskiego lekarza dla króla polskiego
Wybór.
Wybór.
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Organizer gimnazjalny Język angielski z płytą CD
Szkolne PWN
Popularne usługi internetowe
Videograf Edukacja
Turniej
Warszawska Firma Wydawnicza