Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i doświadczenia wielu ludzi od wiodących myślicieli po strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii.
Dzięki tej książce menedżerowie nauczą się:
- wybierać strategie, które najlepiej odpowiadają charakterowi prowadzonych przez nich firm,
- dobierać odpowiednich ludzi,
- dobierać struktury, zasoby i ludzi tak, aby osiągnąć założone cele,
- realizować plany działania, które dają pewność osiągnięcia zamierzonych wyników.
Dzięki tej książce menedżerowie nauczą się:
- wybierać strategie, które najlepiej odpowiadają charakterowi prowadzonych przez nich firm,
- dobierać odpowiednich ludzi,
- dobierać struktury, zasoby i ludzi tak, aby osiągnąć założone cele,
- realizować plany działania, które dają pewność osiągnięcia zamierzonych wyników.
Szczegóły
Tytuł: StrategiaPodtytuł: Opracuj i zastosuj najlepszą strategię dla swojej firmy
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377460412
Tytuł oryginału: STRATEGY. Create and Implement the Best Strategy for Your Business
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kowalczyk Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 240
Format: 14.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Weranda pełna słońca
Wydawnictwo Otwarte
Rango Filmowe przygody kameleona
Hachette Livre Wiedza i Życie
O przedstawieniu
słowo/obraz terytoria