wiedza z zakresu psychologicznych podstaw nauczania oraz nauczania uczenia się
najważniejsze prawidłowości odnoszące się do procesu uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do uczenia się i nauczania
praktyczne implikacje opisywanych idei
analiza problemów nauczania na początku XXI wieku
wnikliwe analizy psychologiczne pobudzające do refleksji, tworzenia nowych lub zmiany własnych sposobów nauczania
atrakcyjna i komunikatywna forma prezentowanych treści uwzględnia najwyższe standardy naukowości i potrzeby czytelników
Podręcznik przeznaczony dla:
studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich
studentów psychologii
studentów studiów podyplomowych przygotowujących do zawodu nauczycielskiego
nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców
Szczegóły
Tytuł: Psychologia nauczania Ujęcie poznawczePodtytuł: Podręcznik akademicki
Autor: Ledzińska Maria, Czerniawska Ewa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116553601
ISBN: 9788301165536
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 452
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Niespokojny człowiek
W.A.B.
Bob Budowniczy Koparki
Egmont
Clifford Zagadki Clifforda
Egmont
Psychologia człowieka dorosłego
Ciągłość - zmiana - integracja
Ciągłość - zmiana - integracja
Wydawnictwo Naukowe PWN
Światełko w tunelu
Polligraf
Ciało człowieka i natura
Fenix
Niemiecka Republika Demokratyczna wobec zachodnich mocarstw okupacyjnych
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego