Związki kultury zwłaszcza jej uprzemysłowionych obszarów, takich chociażby, jak sektor wydawniczy czy kinematografia z ekonomią oraz przemysłem są tak ewidentne, iż badacz kultury nie jest już w stanie przejść obok nich obojętnie. Oczywiście, może się tym nie zajmować, ale wtedy już niejako na własny rachunek, bez uzurpowania sobie prawa do twierdzenia, że one nie istnieją.
prof. Andrzej Gwóźdź, Uniwersytet Śląski
Zasadnicza myśl na temat tej książki dotyczy usytuowania i funkcji kultury we współczesnej cywilizacji informacyjnej, w stosunku nie tylko do uprzedniej cywilizacji przemysłowej, ale także do cywilizacji wcześniejszych Znalazłem w tym zestawie różnorodnych artykułów wiele inspiracji, ciekawych wątków i motywów pobudzających do sformułowania własnych spostrzeżeń i sądów.
prof. Jerzy Hausner, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Szczegóły
Tytuł: Od przemysłów kultury do kreatywnej gospodarkiWydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
Seria: KULTURA SIĘ LICZY
ISBN: 9788361587354
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 248
Format: 17.5x25.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.48 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ekonomia i kultura
Narodowe Centrum Kultury
Ekonomia kultury Kompendium
Narodowe Centrum Kultury
Ekonomika kultury
Wydawnictwo Naukowe PWN