Marketing pod presją globalizacji
Nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing
PLACET
Omówione zagadnienia: marketing - globalizacja - język, funkcjonowanie wartości w zarządzaniu marketingiem, hierarchia ludzkich potrzeb w zarządzaniu marketingiem, metamarketing - globalizacja - perspektywy.
Szczegóły
Tytuł: Marketing pod presją globalizacjiPodtytuł: Nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing
Autor: Śmid Wacław
Wydawnictwo: PLACET
Kod paskowy: 9788385428756
ISBN: 8385428755
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 240
Format: 15x21cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.375 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
122 porady w Word
Inwestycje
Plaster Czarownicy i inne baśnie
Czarna Owca
Program Natura 2000
Multico
Leń
Wilga