Marketing pod presją globalizacji
Nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing

PLACET

  • Rok wydania: 2002
  • Format: 15x21cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
39,40 PLN



Omówione zagadnienia: marketing - globalizacja - język, funkcjonowanie wartości w zarządzaniu marketingiem, hierarchia ludzkich potrzeb w zarządzaniu marketingiem, metamarketing - globalizacja - perspektywy.

Szczegóły

Tytuł: Marketing pod presją globalizacji
Podtytuł: Nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing
Autor: Śmid Wacław
Wydawnictwo: PLACET
Kod paskowy: 9788385428756
ISBN: 8385428755
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 240
Format: 15x21cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.375 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: