Sekrety negocjacji dla biznesmenów (Audiobook)

MT Biznes

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 13.5x19.0cm
  • Oprawa: Plastikowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,90 PLN
Nasza cena
18,91 PLN



Sekrety negocjacji dla biznesmenów to uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Roger Dawson, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, jeździ po całym świecie ucząc trudnej sztuki negocjacji. Audiobook skierowany jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo, ale wiele z poruszanych w niej tematów będzie przydatnych każdemu, bo niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje w pracy, podczas zakupów, spotkań towarzyskich, lub w domu rodzinnym. Zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone. Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, aby nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam.

Szczegóły

Tytuł: Sekrety negocjacji dla biznesmenów (Audiobook)
Autor: Dawson Roger
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377460634
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Format: 13.5x19.0cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.08 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:

1. Sekrety negocjacji dla biznesmenów (CD-MP3)
   1. Wstęp (ścieżka audio 02:11)
   2. Wprowadzenie (ścieżka audio 07:15)
   3. Rozdział 1. Sprzedaż w nowym milenium (ścieżka audio 10:00)
   4. Rozdział 2. Negocjacje ?win-win? (ścieżka audio 04:10)
   5. Rozdział 3. Reguły gry (ścieżka audio 03:40)
   6. Rozdział 4. Żądaj więcej, niż spodziewasz się uzyskać (ścieżka audio 21:56)
   7. Rozdział 5. Odpowiedni przedział żądań (ścieżka audio 09:02)
   8. Rozdział 6. Nigdy nie akceptuj pierwszej oferty (ścieżka audio 15:23)
   9. Rozdział 7. Okazuj zaskoczenie (ścieżka audio 11:59)
   10. Rozdział 8. Udawaj niezdecydowanego sprzedawcę (ścieżka audio 12:33)
   11. Rozdział 9. Koncentruj się na sprawach zasadniczych (ścieżka audio 11:24)
   12. Rozdział 10. Technika imadła (ścieżka audio 12:51)
   13. Rozdział 11. Wyższa instancja (ścieżka audio 29:58)
   14. Rozdział 12. Unikaj konwiktowego prowadzenia negocjacji (ścieżka audio 08:00)
   15. Rozdział 13. Malejąca wartość przysług (ścieżka audio 06:52)
   16. Rozdział 14. Nigdy nie proponuj dzielenia się różnicą po połowie (ścieżka audio 08:59)
   17. Rozdział 15. Kukułcze jajo (ścieżka audio 13:17)
   18. Rozdział 16. Coś za coś (ścieżka audio 10:41)
   19. Rozdział 17. Taktyka dobry ? zły (ścieżka audio 20:03)
   20. Rozdział 18. Oskubywanie (ścieżka audio 20:51)
   21. Rozdział 19. Wielkość kolejnych ustępstw (ścieżka audio 12:22)
   22. Rozdział 20. Wycofywanie oferty (ścieżka audio 08:26)
   23. Rozdział. 21. Atmosfera ułatwiająca negocjacje (ścieżka audio 06:56)
   24. Rozdział 22. Spisywanie umowy (ścieżka audio 12:47)
   25. Rozdział 23. Klienci chcą płacić więcej (ścieżka audio 09:14)
   26. Rozdział 24. Sprawy ważniejsze niż pieniądze (ścieżka audio 07:43)
   27. Rozdział 25. Jak ustalić, ile klient jest skłonny zapłacić (ścieżka audio 04:56)
   28. Rozdział 26. Cztery etapy sprzedaży (ścieżka audio 03:31)
   29. Rozdział 27. 24 sposoby udanego kończenia negocjacji (ścieżka audio 59:38)
   30. Rozdział 28. Chwyty poniżej pasa (ścieżka audio 05:48)
   31. Rozdział 29. Motywacje negocjatorów (ścieżka audio 18:15)
   32. Rozdział 30. Chwyty poniżej pasa ? jak im przeciwdziałać (ścieżka audio 30:55)
   33. Rozdział 31. Jak negocjować z cudzoziemcami (ścieżka audio 22:43)
   34. Rozdział 32. Metody nacisku w negocjacjach (ścieżka audio 44:00)
   35. Rozdział 33. Rozwiązywanie problemów w trakcie negocjacji (ścieżka audio 24:56)
   36. Rozdział 34. Jak sobie radzić z niezadowolonym klientem (ścieżka audio 12:31)
   37. Rozdział 35. Źródła władzy i zdobywanie przewagi w negocjacjach (ścieżka audio 42:56)
   38. Rozdział 36. Zrozumieć osobowość klienta (ścieżka audio 30:28)
   39. Rozdział 37. Negocjacje typu ?win-win? (ścieżka audio 11:30)
   40. Postscriptum (ścieżka audio 02:17)


Recenzje