W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozyskiwać, jak sporządzić plan marketingu i reklamy, jakie usługi świadczą agencje reklamy i jak korzystnie z nimi współpracować,jak sporządzić plan kampanii reklamowej, jak być kreatywnym i tworzyć pomysłową promocję, jakie środki zapewniają aktywizację sprzedaży, jak budować IMAGE przedsiębiorstwa, jakie są etyczne i prawne uregulowania reklamy.
Producent:
WYDAWNICTWO PLACET LESZEK PLAK
ul. Brązownicza 13/6
01-929 Warszawa (PL)
tel:
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Promocja reklama aktywizacja sprzedażyPodtytuł: Sztuka pozyskiwania nabywców
Autor: Sztucki Tadeusz
Wydawnictwo: Placet
Kod paskowy: 2353718012680
ISBN: 8385428089
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 224
Format: 15.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wspólne tematy 2001
Inwestycje
Wybór utworów
Ad Oculos
Harry i wiaderko pełne dinozaurów Heeej hop! 8 Lecimy na księżyc
Media Service Zawada
Puzzle dwustronne Kopciuszek
LiscianiGiochi









