Autor- światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo
przejrzyście opisuje:
* najważniejsze narzędzia analizy strategicznej
* główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa
* współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów
* główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa]
* społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.
Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych
i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.
Szczegóły
Tytuł: Współczesna analiza strategiiAutor: Grant Robert M.
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326411915
Tytuł oryginału: Contemporary strategy analysis
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kułaczkowski Jakub
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 654
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.954 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rzym
Rebis
Plany marketingowe
Wolters Kluwer
to i owo
Biuro Literackie
Business Planning for Turbulent Times 2e
Earthscan